Sunday, May 24, 2009

Scare

I still have 6more days in Penang... I very scare for the date coming... I want stay at Penang longer... The lovely place... The nice nice nice nice nice nice nice AND NICE place!!!!  I LOVE YOU PENANG... 

Too many things come in my head 2day...

时间,
它是走得太快,还是走得太慢...
假期... 就这样结束了... 
还有两年就毕业了...

其实,
我很害怕... 
我害怕时间走得太快,
我会来不及珍惜我所拥有的一切...
我们的记忆将会被冲淡...

我很害怕...
我害怕时间走得太慢,
我会看不清楚我所拥有的一切...
我们会逗留在现阶段...

我很害怕...
我害怕时间趁我不注意时溜走...
我会失去我们做会朋友的机会...
我们会回不去以前的去我们... 最初的我们...

其实我很害怕... 很害怕...


I cherish....

Chao**
yy

No comments: